Wednesday, May 6, 2009

Kurangkan protokol bantu rakyat

Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak hari ini mengajak pemimpin Barisan Nasional (BN) supaya mengurangkan protokol, sebaliknya lebih komited dalam menyelesaikan segala masalah rakyat.Beliau berkata, pemimpin BN perlu bersikap mesra rakyat dan segera turun padang menyelami keluh kesah rakyat secara terus.
‘‘Tidak payah kita tunggu jemputan sebagai wakil rakyat. Tidak payah diundang, tidak payah ada bunga manggar, tidak payah dengan hamparan merah dan tidak payah tunggu televisyen.
‘‘Turun padang, tinjau masalah rakyat kerana dengan ini akan membuatkan BN terus dekat di hati rakyat. Ini gaya kepimpinan BN yang saya mahu lihat,”
Najib berkata, semua pemimpin BN perlu mengabdikan diri kepada rakyat kerana sebagai pemimpin, mereka menggalas amanah untuk membela nasib rakyat.
Katanya, selain turun padang, pemimpin BN perlu memastikan pencapaian diutamakan. Najib berkata demikian dalam perhimpunan bersama rakyat di Sabah.

Komen Blogger: Rasanya wakilrakyat BN boleh ka buat macam tu. Kalau mereka rajin, macam mana yag disarankan oleh PM, sudah tentu rakyat akan sayang kepada BN.
GAMBAR SUMBANGAN WEB YB ARIFSHAH.COM

No comments:

Post a Comment