Friday, June 12, 2009

ADUN Jawi letak jawatan...Konspirasi DAP.



Ha ha ha, seronok juga bila tengok orang politik berdrama, tambah pula bila plotnya kita dah tahu, so macam tak thirll la, biasa ja.
Blogger antara orang yang fikirkan memang ada gelombang untuk menjatuhkan BN dengan cara yang amat terancang. Cara yang paling mudah adalah cuba menghilangkan keyakinan dan kepercayaan rakyat kepada BN. Taktik ini memang telah menjadi tradisi PAS, tetapi PAS hanya berani atas pentas ceramah sahaja, macam selalu orang cakap "cakap boleh la, cakap pandai saja, kalau berani buatlah". Dan PAS dah memang orang Melayu yang penuh dengan kesantunan dan malu-malu mana berani bertindak nekad dari itu.
Tetapi tidak untuk DAP, mereka memang bertindak nekad, dan macam selalu ayat yang blogger gunakan "sampai hati" untuk lakukan apa jua cara bagi mencapai matlamat, dan taktik ini sama yang pernah dilakuan oleh Ching Peng dan PKM.
Perletakkan jawatan ADUN Jawi Tan Beng Huat, kalau tanya orang tak sekolah politik pun tau itu semua kerja "ada udang disebalik batu". DAP punya lah nak pertahankan CAT sampai begitu telus dan tulus sekali sanggup menyerahkan surat perletakkan jawatan sekiranya beliau benar-benar terlibat dengan kes rasuah seperti yang dilaporkan oleh kawan baiknya sendiri. Ini contoh wakilrakyat yang cukup baik dan mulia.Tapi macam selalu kata lah "kalau nak bohong orang pun biar lah orang percaya". Ini terang-terang menipu.
Sebenarnya inilah gelombang menjatuhkan kerajaan Melayu yang dirancang oleh puak-puak penjajah sama seperti berlaku dalam sejarah Melayu Melaka, dan lain-lain kerajaan Islam di Eropah dan Turki. DAP kini memerangkap BN khususnya MCA untuk mengikut rentak mereka. MCA pastinya mahu bertanding di Jawi memandangkan dalam PRU 12 calon mereka iaitu TAN CHENG LIANG tewas dengn majoriti yang tipis sahaja iaitu 3,790. Jika MCA-BN bertanding di DUN Jawi, Pakatan Pembangkang akan mencanangkan bahawa UMNO adalah parti penakut apabila tidak melatkkan calon di Penanti.
DAP tahu kekuatan kerajaan Melayu Malaysia bertunjangkan UMNO, maka untuk menaklukki Malaysia DAP harus melemah dan menjatuhkan UMNO terlebih dahulu. Segala rancangan jahat ini pula yang menariknya mendapat simpati orang Melayu dalam PAS dan PKR, setelah diomong dan mulus-mulus dengan perbuatan yang konon Islamik dan nampak menyokong mereka. Seperti laungan Lim Guan Eng "kerajaan Khalifah Umar Abdul Aziz, yang terbaru peruntukkan untuk masjid sempena bulan Ramadhan depan". Itu tidak termasuk perbuatan kafir-kafir ini membaca ayat al-Quran dikhalayak ramai yang disambut dengan laungan "TAKBIRRR!!". Lepas tu bila ADUN mereka diaibkan dengan gambar bogel, cepat-cepat pergi berjumpa dengan Murshidul Am PAS, kononnya pergi menghapus dosa lah, siap berbaju jurung dan bertudung lagi. Itulah pembohong, penipu yang paling nyata sekali.
Blogger berdoa, semoga Kerajaan Melayu Malaysia akan terus kekal selamanya dan tidak dilenyapkan seperti Kerajaan Islam Andalusia dan Kerajaan Melayu Melaka akibat dari rakyat menjadi alpa dan berpecah sesama sendiri hasil konspirasi KAFIR. WR.

No comments:

Post a Comment