Sunday, May 31, 2009

Orang PAS yang bodoh, bangang unta baghdad.

Blogger pagi tadi memandu di Kangar Perlis dalam perjalanan pulang dari mesyuarat di Kangar, selepas bandar Kangar, blogger berhenti di simpang lampu isyarat, blogger berada di sebelah kiri jalan dan ada sebuah kereta 4x4 di sebelah kanan. Selepas lampu isyarat tersebut ada sebuah masjid kira-kira dalam 100 meter. Bila lampu isyarat hijau blogger pun menggerakkan kereta, tetapi dengan tiba-tiba kereta 4x4 tersebut meluru ke kiri di hadapan blogger tanpa memberi isyarat lampu terus membelok untuk ke masjid di hadapan.
Dengan pantas blogger menekan brek mengejut dan hampir terlanggar kereta mamat yang bodoh, bengong, bangang unta bagdad ni sambil menekan hon yang berpanjangan. Bila blogger ke hadapan kereta tengok pemandunya, adalah peimpin PAS yang memang blogger kenal, walaupun dia pemimpin kecik saja tetap blogger kenal dan dia pun rasanya kenal blogger.
Menyumpah blogger dalam kereta, nak ke masjid tu memang dah kerja baik, tapi yang sungguh kurang ajar cara memandu tu yang menyebabkan blogger rasa kurang hormat pada sahabat ni.
Identiti dan plat nombor kereta blogger rahsiakan, sebab tak mahu jadi kurang ajar, bodo, bangang bengong macam dia tu.

No comments:

Post a Comment